Ahoj, pořídil jsem si tento krásný jednoválec, prý v pořádku, udržovaný, stačí jen vyměnit olej a jezdit. Docela to klapalo, tak jsem pro jistotu sundal víko a co vidím, natahovák je na cca 18mm. Pročetl jsem pár zahraničních fór a narazil na:
http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?num=1338489898
případně na německou alternativu. Obojí je s poštovným do ČR vcelku nepěkná sumička, měnit řetěz takhle na začátku sezóny se mě moc také nechce. Co byste radili? Koupit (a odkud), vyměnit rozvody (kde teď na začátku sezóny), nebo se pokusit nějak to navařit? (konzultoval jsem s tchánem, prý je to cementovaný a tvrdej kov, že si na to obyč svářečkou netroufá, možná že by to prý šlo COčkem, ale že by měl strach, aby se to neuklepalo).
Napínák rozvodového řetězu
Re: Napínák rozvodového řetězu
Inu, objednal jsem se do servisu, stejně jsem ji chtěl nechat zkontrolovat, jen jsem doufal, že bude stačit po sezóně. Nicméně rád si poslechnu rady a zkušenosti do budoucna, jestli dává TBKS, nebo verslagen smysl, nebo jestli si to nechat někde navařit, nebo jestli originál není tak špatný a prostě jednou za čas vyměnit řetěz? (přijde mi vtipné, že i u mého druhého stroje vydrží často sekundární převod víc, než primární - čz 175/450)
Re: Napínák rozvodového řetězu
Zdarec!
Pokud je napínák vysunutý na 18 mm, řetěz je někde za půlkou životnosti. Po montáži nového je vysunutí 11 mm, na konci životnosti je cca 21 mm a vypadne při 23 mm. Nedoporučuji napínák navařovat, řetěz není zase taková položka.
Pokud je napínák vysunutý na 18 mm, řetěz je někde za půlkou životnosti. Po montáži nového je vysunutí 11 mm, na konci životnosti je cca 21 mm a vypadne při 23 mm. Nedoporučuji napínák navařovat, řetěz není zase taková položka.